Políticas de qualitat
- Cerca de l'EXCEL·LÈNCIA i el BON GOVERN com a PRINCIPIS GENERALS d'orientació
- Satisfacció de les EXPECTATIVES dels CLIENTS com a base de la seua FIDELITAT i de SOSTENIBILITAT futura.
- MILLORA CONTÍNUA integrada en la gestió i en els mètodes de treball garantia d'EFICÀCIA empresarial.
- GESTIÓ INTEGRAL i TREBALL EN EQUIP generadors de SINERGIES empresarials.
- TECNOLOGIA com a palanca d'INNOVACIÓ, SEGURETAT I COMPETITIVITAT.
- La QUALITAT i la SEGURETAT dels Serveis prestats, essencials per a mantindre la CONFIANÇA dels CLIENTS i la XARXA COMERCIAL.
- Minimitzar l'impacte SOCIAL i MEDIAMBIENTAL de la nostra activitat i promoció d'activitats de SOCIALMENT reconegudes
- Presència en ALIANCES INTERNACIONALS i FÒRUMS PROFESSIONALS per a compartir VISIÓ i oportunitats de NEGOCI i INNOVACIÓ
- La FORMACIÓ com a font de MOTIVACIÓ i CAPACITACIÓ dels EMPLEATS i suport de la MILLORA
- Extensió de VALORS DE SELAE a COL·LABORADORS I SUBMINISTRADORS, garantia de INTEGRACIÓ de la cadena de valor
- SELAE, Loterías y Apuestas del Estado. Totes les marques de SELAE estan registrades i està prohibit que tercers les utilitzin sense autorització expressa de SELAE