Políticas de qualitat

      • Cerca de l'EXCEL·LÈNCIA i el BON GOVERN com a PRINCIPIS GENERALS d'orientació

      • Satisfacció de les EXPECTATIVES dels CLIENTS com a base de la seua FIDELITAT i de SOSTENIBILITAT futura.

      • MILLORA CONTÍNUA integrada en la gestió i en els mètodes de treball garantia d'EFICÀCIA empresarial.

      • GESTIÓ INTEGRAL i TREBALL EN EQUIP generadors de SINERGIES empresarials.

      • TECNOLOGIA com a palanca d'INNOVACIÓ, SEGURETAT I COMPETITIVITAT.

      • La QUALITAT i la SEGURETAT dels Serveis prestats, essencials per a mantindre la CONFIANÇA dels CLIENTS i la XARXA COMERCIAL.

      • Minimitzar l'impacte SOCIAL i MEDIAMBIENTAL de la nostra activitat i promoció d'activitats de SOCIALMENT reconegudes

      • Presència en ALIANCES INTERNACIONALS i FÒRUMS PROFESSIONALS per a compartir VISIÓ i oportunitats de NEGOCI i INNOVACIÓ

      • La FORMACIÓ com a font de MOTIVACIÓ i CAPACITACIÓ dels EMPLEATS i suport de la MILLORA

      • Extensió de VALORS DE SELAE a COL·LABORADORS I SUBMINISTRADORS, garantia de INTEGRACIÓ de la cadena de valor