Políticas de Calidade
- Busca da EXCELENCIA e do BO GOBERNO como PRINCIPIOS ORIENTADORES XERAIS
- Satisfacción das EXPECTATIVAS dos CLIENTES como base da súa FIDELIDADE e futura SOSTIBILIDADE.
- MELLORA CONTINUA integrada na xestión e nos métodos de traballo, garantía de EFICACIA empresarial.
- XESTIÓN INTEGRAL e TRABALLO EN EQUIPO xeradores de SINERXÍAS empresariais.
- TECNOLOXÍA como panca para a INNOVACIÓN, a SEGURIDADE e a COMPETITIVIDADE.
- A CALIDADE e a SEGURIDADE dos Servizos prestados, esenciais para manter a CONFIANZA dos CLIENTES e da REDE COMERCIAL.
- Minimizar o impacto SOCIAL e AMBIENTAL da nosa actividade e promover actividades recoñecidas SOCIALMENTE
- Presenza en ALIANZAS INTERNACIONAIS e FOROS PROFESIONAIS para compartir VISIÓN e oportunidades de negocio e INNOVACIÓN
- A FORMACIÓN como fonte de MOTIVACIÓN e FORMACIÓN dos EMPREGADOS e apoio á MELLORA
- Extensión dos VALORES de SELAE a COLABORADORES E PROVEDORES, garantía de INTEGRACIÓN da cadea de valor
- SELAE, Loterías y Apuestas del Estado. Todas as marcas de SELAE están rexistradas e está prohibido o uso destas por terceiros sen a autorización expresa de SELAE