Políticas de Calidade

      • Busca da EXCELENCIA e do BO GOBERNO como PRINCIPIOS ORIENTADORES XERAIS

      • Satisfacción das EXPECTATIVAS dos CLIENTES como base da súa FIDELIDADE e futura SOSTIBILIDADE.

      • MELLORA CONTINUA integrada na xestión e nos métodos de traballo, garantía de EFICACIA empresarial.

      • XESTIÓN INTEGRAL e TRABALLO EN EQUIPO xeradores de SINERXÍAS empresariais.

      • TECNOLOXÍA como panca para a INNOVACIÓN, a SEGURIDADE e a COMPETITIVIDADE.

      • A CALIDADE e a SEGURIDADE dos Servizos prestados, esenciais para manter a CONFIANZA dos CLIENTES e da REDE COMERCIAL.

      • Minimizar o impacto SOCIAL e AMBIENTAL da nosa actividade e promover actividades recoñecidas SOCIALMENTE

      • Presenza en ALIANZAS INTERNACIONAIS e FOROS PROFESIONAIS para compartir VISIÓN e oportunidades de negocio e INNOVACIÓN

      • A FORMACIÓN como fonte de MOTIVACIÓN e FORMACIÓN dos EMPREGADOS e apoio á MELLORA

      • Extensión dos VALORES de SELAE a COLABORADORES E PROVEDORES, garantía de INTEGRACIÓN da cadea de valor