Kooki-en erabilera

Cookieak SELAE-webetan berezkoak hainbeste darabiltzagu bezala hirugarren zure erabiltzaile-esperientzia hobetzeko, analisi estatistikoak egiteko eta interes-informazioa zuri eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, bere erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Informazio gehiago behar baduzu edo haiei nola uko egin edo haiek kanporatzea jakin nahi duzu, hemen egin ezazu klika. hemen..

Azken sarrera: Saioa: - Azken sarrera:

Nola egiaztatuko dut nire nortasuna?

Maiz egiten diren galderak Identifikazio-dokumentuen egiaztapenari buruz

  • ¿Zergatik egiaztatu behar dut nire identitatea dokumentuen bidez Loterías y Apuestas del Estado-ren webgunean jolasten jarraitzeko eta ez pertsonalki salmenta puntu batera joaten naizenean?

    Horrela eskatzen digulako 2018ko urriaren 31ko lineako jokoaren araudiak, 2019ko martxoaren 30a baino lehenago erregistratutako jokalariei eragiten diena indarrean dagoen lizentzia duten edozein lineako joko-webgunetan (Loterías del Estado horien artean). Araudi honek ez dio aurrez aurreko jokoari eragiten, ez baita beharrezkoa identifikatuta egotea parte hartzeko.



  • Parte hartzen jarraitu ahal izateko, nire identitatea sarean egiaztatu behar dudala esaten duen mezu elektronikoa jaso dut. Egia al da hori?

    Gure jokalariei posta elektronikoz eta haien Joko-kontuko barne mezuen bidez jakinarazi zaie urtarrilaren 1etik aurrera, 2018ko urriaren 31ko lineako jokoa arautzeko Lehen xedapen iragankorrak baldintza hauetakoren bat betetzen duten jokalari guztiak dokumentuen bidez egiaztatzea eskatzen digula:


    • Karga guztiekin batera, 150 € baino gehiagoko lotobolsa-kargen bolumena (joko-kontua Loterías de Estado-n) egin izatea, 2019ko martxoaren 30etik indarrean dagoen datara arte zenbatuz.
    • Lotobolsatik zure bankuko kontura funtsen deskarga bat egin nahi izatea.
    • Sari baten kobratzea eskatzea banku-kontuan.

    Baldintza hauetakoren bat betetzen ez bada, jokalariek orain arte bezala jokatzen jarraitu dezakete, horietakoren bat betetzen duten arte.



  • ¿Zer esan nahi du "lotobolsara egindako kargak egin dituzula 150 € baino gehiagoko zenbateko osoagatik 2019ko martxoaren 30etik aurrera egindako guztietan"?

    Araudiak eskatzen du lineako joko-operadore baten joko-webgunean kargatu daitekeen diru-bolumen osoa, bere datu pertsonalak dokumentu bidez egiaztatu ez badira, 150 € baino gehiagokoa ez izatea araudi hau argitaratu zenetik, 2019ko martxoaren 30ean gertatu zena. Horrela, egun horretatik aurrera 50 €-ko 3 karga (150 € guztira) egin dituen jokalariak bere identitatea egiaztatu beharko du dokumentuen bidez beste karga bat egin ahal izateko. Aldi berean, beste jokalari batek data horretatik aurrera 49 €-ko hiru karga egiten baditu (guztira 147 €) gehienez 3 €-ko laugarren karga bat gauzatu ahal izango du egiaztatzea nahitaezkoa izan arte. Nolanahi ere, lotobolsan pilatutako dirua inolako murrizketarik gabe apustu egin daiteke edozein unetan.



  • Nire datu pertsonalen babesa bermatu nahi dut. Identitatearen egiaztapena koherentea al da nire datuak babesteko eskubideekin?

    Hemen duzu datuen babesari buruzko informazio guztia.

    Kontuan izan, bereziki:
    - NANaren irudiak eta aurpegiko irudiak/bideoak haien arteko kointzidentzia egiaztatzeko erabiltzen dira, joko arduratsua ziurtatze aldera, zure baimena behar duten azterketa biometrikoko prozesu baten bitartez (ikus aurreko datuak babesteko informazioa beste kasu batean) eta araudiaren arabera gordetzen dira.
    - Betiere, ezabatzeko eskubidea erabil dezakezu, datuak blokeatzea suposatuko lukeena (tratamendu guztiak ezabatzea, legezko betebeharretik/defentsatik eratorritakoak izan ezik), eta ondorengo behin-betiko ezabaketa itzulezina ezarritako kontserbazio-aldien ondoren, nahiz eta blokeo horrek zerbitzuaren baja dakarren. Zerbitzua aktibo mantentzea bateraezina da datuak ezabatzearekin.

  • ¿Nire ordenagailu pertsonalaren bidez egiaztatu naiteke edo mugikor bat soilik erabili ahal dut?

    Dokumentuen bidezko identifikazio-egiaztapen automatizatuko prozesuak bideo bat egitea eskatzen du, egiten duen pertsona emandako dokumentuaren jabea dela ziurtatzeko eta, gainera, dokumentu horretako datuak gure webgunean erregistratutako datuekin bat datozela bermatzeko.  Oraingoz, ordenagailu pertsonalek, orokorrean, ez dute nahiko sofistikatuak diren kamerarik prozesua behar bezala burutzeko behar den gutxieneko baldintzak betetzen direla ziurtatzeko. Hala ere, datu pertsonalen pantailan zure ordenagailua erabili nahi baduzu, egiaztapen metodo alternatibo baterako esteka eskainiko dizugu.  



  • Ez daukat Interneteko konexiorik duen telefonorik. Nola konpon dezaket datuen bidalketa?

    Kasu horietan, beharrezkoa da  www.loteriasyapuestas.es   webgunera sartzea Interneteko sarbidea duen telefono mugikor batekin (horren jabea ez bazara ere), eta gure webgunean datu pertsonalekin autentikatzea prozesuan sartzeko eta modu egokian amaitzeko. Prozesu hori Interneteko sarbidea duen ia edozein gailu mugikorrekin edo tabletarekin egin daiteke, IOS edo Android bada ere.



    ¿Zergatik NAN/AIZ emateaz gain, nire aurpegiaren bideo bat egin behar dut?

    Dokumentazioarekin zure datuak zuzenak direla baino ezin dugu ziurtatu, baina ezin izango genuke ziurtatu benetan dokumentuaren jabea zarenik eta ez dagoela identitate-ordezterik. Bideoaren bidez alderdi hauek egiaztatuko ditugu (NAN/AIZren argazkia bideoan ateratako irudi batekin egiaztatu ondoren). Zure datuen tratamendu biometriko honek zu kontsumitzaile gisa babesten laguntzen gaitu, eta batez ere adingabeen eta gehiegizko kontsumoa egiten duten jokalarien jokoa saihesten.



    Iphone bat daukat, nola egiaztatzen naiz?

    Bi modu dituzu aukeratzeko:

    • Ezinbestekoa ez bada ere, modurik azkarrena  Apple Store-ko Loterías-en aplikazio ofiziala (“deskargatzea da ("Loterías y Apuestas del Estado") eta prozesua menuko "Ikusi profila" estekatik, "Identitatea egiaztatu" sakatuta.
    • Zure ohiko nabigatzailearekin ere egiaztatu ahal zara (ahal izanez gero, Chrome edo Safari bidez) gure webgunera www.loteriasyapuestas.es, sartuz, zure burua autentifikatuz eta "Datu pertsonalak" atalean "Egiaztatu identitatea" botoian klik eginez prozesua hasteko.

  • Iphone bat daukat, nola lor dezaket Loterías-en APP ofiziala?

    Apple Store-n, baino ez zara sartu behar, eta gure aplikazioa bilatu, deskargatu eta instalatu ("Loterías y Apuestas del Estado"). Esteka gure webgunean ere dago eskuragarri, pantailaren behealdean (“App Store-n eskuragarri”).

  • Android bat daukat, nola egiaztatzen naiz?

    Bi modu dituzu aukeratzeko:

    • Ezinbestekoa ez bada ere, modurik azkarrena Loterías-en aplikazio ofiziala barne hartzen duen fitxategia deskargatzea da, gure webguneko pantailaren behealdean dagoena ("Eskuragarri Android-entzat"), eta "Android-entzat" botoia sakatuz. Gero deskargatutako fitxategia exekutatu behar da, kontuan izanik Android sistemak softwarea "Iturri ezezagunetatik" datorrela ohartaraziko duela (eta onartu beharko duzu), Google Play-tik deskargatu ez delako. Loterías del Estado-k gure aplikazio ofiziala, gure webgunetik deskargatuta, erabat segurua dela bermatzen du eta ez duela zure Android mugikorra arriskuan jar dezakeen softwarerik. Beraz, instalazio prozesua beldurrik gabe egin dezakezu. Aplikazioa instalatuta dagoenean, dokumentuen bidezko egiaztapen prozesua gauzatu beharko duzu menuko "Ikusi profila" estekatik, "Identitatea egiaztatu" sakatuta.
    • Zure ohiko nabigatzailearekin ere egiaztatu ahal zara (ahal izanez gero, Chrome edo Safari bidez) gure webgunera www.loteriasyapuestas.es, sartuz, zure burua autentifikatuz eta "Datu pertsonalak" atalean "Egiaztatu identitatea" botoian klik eginez prozesua hasteko.

  • Android bat daukat, nola lor dezaket Loterías-en APP ofiziala?

    Gure www.loteriasyapuestas.es, webgunera baino ez zara sartu behar, eta joan pantailaren behealdera, non  Eskuragarri Android-entzat. esteka ikusiko duzun. Hura sakatzean, gure aplikazio ofiziala deskargatzeko orrialdean sartuko zara eta, "Android-entzat" botoia sakatzean, Android-entzako aplikazio ofiziala duen fitxategiaren deskarga hasiko da.

    Behin deskargatuta, fitxategia zure telefonoan bilatu beharko duzu hura exekutatzeko eta aplikazioa instalatzen has dadin. Kontuan izan Android sistema eragilea instalatu aurretik, Android-ek software hau "iturri ezezagunetatik" datorrela adieraziko dizula, Google Play-tik deskargatu ez delako. Instalazioa jarraitzeko eta bukatzeko, hura onartu beharko duzu.

    Loterías del Estado-k gure aplikazio ofiziala, gure webgunetik deskargatuta, erabat segurua dela bermatzen du eta ez duela zure Android mugikorra arriskuan jar dezakeen softwarerik.



  • Android bat daukat eta ezin dut APP-a deskargatu, errore mezu ugari ematen dituelako. Nola egin dezaket?

    Gure aplikazioa duen fitxategia instalatzean eta exekutatzean, kontuz ibili behar zara eta Android sistema eragileak egindako galderei erantzun behar diezu instalatzen ari zaren softwareaz fidatzen zarela adierazteko. Urrats hau pasatzen baduzu, aplikazioaren instalazioa automatikoki eta zailtasunik gabe egiten da, zure kamerara (dokumentuen egiaztapena egiteko), mikrofonora (ahots bidez jolastu ahal izateko) eta GPS gailura (Espainiatik sartzen zaren kontrolatzeko) sartzeko baimenak eskatuz soilik.



  • Ez dut aplikazio ofiziala erabili nahi; nola egiazta naiteke kasu horretan? 

    Mugikorra erabiltzen baduzu, zure NAN/AIZ eskura izanda abiarazi dezakezu, nabigatzaile batekin sartuta Datu Pertsonalak orrialdera eta "Egiaztatu mugikorretik" botoia sakatuta.  Gogoratu kasu horretan zure nabigatzaileak (Chrome edo Safari erabiltzea gomendatzen dugu) telefonoaren kamera gailua erabili ahal izatea baimendu behar duzula (zure NANaren bi argazkiak eta zure aurpegiaren bideoa behar ditugulako aurkeztutako dokumentuaren jabea zarela ziurtatzeko). Baimen horiek emateko, gure webgunean sartu aurretik zure telefonoaren "Ezarpenak" atalera sartu behar zara eta "Aplikazioak" aukeran zure arakatzailea aukeratu. Hura hautatu ondoren, "Baimenak" aukera ikusiko duzu, non "Kamera" gehitu beharko duzun egiaztapen-prozesuan erabili ahal izateko.  Mugikorrarekin edo ordenagailu pertsonalarekin ere abiarazi dezakezu prozesua, Datu Pertsonalen orrian ere agertzen den eskuzko egiaztapen alternatiboaren estekan klikatuz. Kasu honetan, hiru fitxategi eranstea eskatuko dizugu: NAN/AIZren aurrealdea, NAN/AIZren atzealdea eta zure aurpegiaren argazkia.  



  • Nire nortasun agiria (aurrealdea eta atzealdea) eta eskatzen den bideo txikia kargatu dut plataforman eta, hala ere, ezin dut egiaztapena gauzatu

    Arazo nagusiak bi arrazoirengatik izan ohi dira:

    • Zure dokumentuaren aurrealdean ateratako argazkiaren kalitate txarra, zure argazkia behar bezala ikustea ahalbidetzen ez duena (agian, zuzenean eragiten duten argien edo testuinguru ilunaren ondorioz).
    • Egindako bideoaren kalitate txarra, eta horrek ere ez du uzten bideoa egiten ari den pertsona dokumentazioan jasotakoaren berdina dela egiaztatzea. Aurpegia fokuratzen ez duten bideo lausoen ondorioz izan ohi da, edo fokuratzearen argitasun eskasaren ondorioz.

    Nolanahi ere, prozesua ondo argiztatutako leku batean egitea gomendatzen dizugu, nahi ez diren erreflexuak sor dezakeen argi zuzenik gabe.



  • Espainian bizi den atzerritarra naiz, Nortasun-txartela edo indarrean dagoen pasaportea duena. Nola egiaztatu dezaket nire identitatea sarean?

    Gaur egun, NANik ez baduzu, baina bai Atzerritarren nortasun-txartelaren bat, prozesu berari jarraitu behar diozu. Egoitza-txartela eta pasaportea bakarrik badituzu indarrean, eskuz egin  behar duzu egiaztapena  eta, horrekin batera, argazki bat aurkeztu beharko duzu .jpg, .jpeg, .png, .gif formatuan.



  • Espainian bizi den EBeko biztanlea naiz, baina ez daukat Atzerritarren nortasun-txartelik edo indarrean dagoen pasaporterik. Nola egiaztatu dezaket nire identitatea sarean?

    Egoiliar-txartela bakarrik baduzu, hura bidali beharko duzu zure herrialdeko Nortasun Agiriarekin batera eta .jpg, .jpeg, .png edo .gif formatuko argazki batekin (20 MB baino txikiagoa izan behar da) verificacion.identidad@selae.es helbidera, eta itxaron egun batzuk egiaztapena baieztatzen dizugun arte.



  • ¿Norbaitekin hitz egin al dezaket prozesuan zehar laguntza lortzeko?

    Jakina, 900 29 41 05 telefono zenbakira deitu ahal diguzu edonoiz, eta dokumentu bidezko egiaztapen-prozesua modu egoki eta azkarrean burutzen saiatuko gara.