Sessió:
-
Darrer accés:
En cas que participis en els nostres jocs a través d’aquest lloc web i consideris que no pots controlar-te o mantenir l’equilibri, Loteries i Apostes de l’Estat (SELAE) t’ofereix un servei d’autoexclusió temporal (períodes de descans) a través del teu compte de participant, com a manera de prevenir problemes relacionats amb el joc.
L’autoexclusió és un procés mitjançant el qual pots bloquejar el teu compte de joc per un període a escollir entre els preestablerts, evitant així qualsevol participació en línia en els nostres jocs.
Aquesta opció està disponible un cop t’hagis autenticat a la nostra plataforma, des del teu perfil, sota l’opció “DADES D’ACCÉS”.
L’usuari pot autoexcloure’s per diferents períodes de temps: 1, 3 o 6 mesos, o bé de manera personalitzada.
Durant el període d’autoexclusió temporal, el registre d’usuari no podrà desbloquejar el seu compte per si mateix (tot i que podrà sol·licitar-ho al Centre d’Atenció a l’Usuari en cas que el període sigui superior a 6 mesos i ja hagi transcorregut aquest temps). A més, tampoc podrà:
En cas d’autoexclusió temporal, un cop finalitzat el període establert, el teu registre d’usuari es reactivarà automàticament, permetent-te operar amb normalitat a partir d’aquell moment.
En cas d’autoexclusió permanent, SELAE et permet sol·licitar la teva readmissió.
Són mesures que estableix SELAE per permetre que les persones amb una conducta de joc desordenada puguin bloquejar l’accés al canal en línia.
El Registre General d’Interdiccions d’Accés al Joc (RGIAJ) és un registre públic, creat en virtut de la Llei 13/2011, de regulació del joc, que inclou les persones que han exercit el seu dret a sol·licitar que se’ls prohibeixi la participació en activitats de joc.
Així mateix, aquest registre també llista les persones a qui, per resolució judicial, se’ls ha prohibit l’accés al joc, així com aquelles que estan legalment incapacitades per a aquesta activitat.
Si vols inscriure’t, modificar les teves dades o donar-te de baixa del RGIAJ, pots sol·licitar-ho a la Direcció General d’Ordenació del Joc a través de l’enllaç que trobaràs al final d’aquesta pàgina.
Si tens la sensació que no ets capaç de controlar-te o, per qualsevol altra raó, vols limitar la teva participació en el joc, pots utilitzar l’opció d’autoprohibir-te l’accés al joc fent ús del Registre General d’Interdiccions d’Accés al Joc (RGIAJ), on pots inscriure’t voluntàriament.
https://www.ordenacionjuego.es/participantes-juego/juego-seguro/rgiaj
Un cop inscrit al registre, no podràs continuar jugant a SELAE ni a cap altra pàgina de joc. Transcorreguts sis mesos des de la inscripció, podràs sol·licitar donar-te de baixa del registre.
© SELAE Totes les marques de SELAE estan registrades i està prohibit que tercers les utilitzin sense autorització expressa de SELAE- Loterías y Apuestas del Estado