Darrer accés: Sessió: - Darrer accés:

PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE FACTURACIÓ DE LOTERIA NACIONAL

PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE FACTURACIÓ DE LOTERIA NACIONAL

  • Quins apartats he de completar per a sol·licitar la factura?

- Indica el Resum d'Operacions Qualificat (ROC) que et van entregar en el moment de la compra.

Selecciona el mode de descàrrega: descàrrega directa o descàrrega via correu electrònic.

- Selecciona un tipus de document: NIF/NIE o passaport, el que procedisca.

- Indica tots els dígits del document, incloent-hi zeros a l'esquerra, si n'hi haguera, de l'empresari o professional sol·licitant de la factura.

- Indica el nom i cognoms o raó social de l'empresari, professional o societat sol·licitant de la factura.

Indica el teu domicili fiscal i la teua data de naixement.

 

  • Quins camps puc modificar si m'he equivocat en indicar les dades per a sol·licitar la factura?

Únicament es permet la modificació del camp “Domicili fiscal”.

 

  • Com puc sol·licitar la modificació del “Domicili fiscal” si em vaig equivocar en sol·licitar la factura?

Has de posar-te en contacte amb el CAU a través del telèfon 900 11 23 13 o de l'adreça de correu electrònic cau@selae.es i indicar que et corregisquen la factura.

 

  • Puc obtenir una còpia de la factura si l'he perdut/s'ha extraviat?

Sí, tens dos opcions:

Si encara disposes del ROC que et van entregar en realitzar la compra pots realitzar els mateixos passos que si anares a obtenir una factura. En introduir el ROC, t'apareixerà la possibilitat de tornar a descarregar la factura (per correu electrònic o mitjançant descàrrega directa).

Si no disposes del ROC, has de posar-te en contacte amb el CAU i sol·licitar que t'envien la factura per correu eletrònic.