Último acceso: Sesión: - Último acceso:

PREGUNTAS FRECUENTES SOBRE FACTURACION DE LOTERÍA NACIONAL

PREGUNTAS FRECUENTES SOBRE FACTURACION DE LOTERÍA NACIONAL

  • Que apartados debo completar para solicitar a factura?

- Indica o Resumo de Operacións Cualificado (ROC) que che entregaron no momento da compra.

- Selecciona o modo de descarga: descarga directa ou descarga vía email.

- Selecciona un tipo de documento: NIF/NIE ou pasaporte, o que proceda.

- Indica todos os díxitos do documento, incluíndo ceros á esquerda, se os houbese, do empresario ou profesional solicitante da factura.

- Indica o nome e apelidos ou razón social do empresario, profesional ou sociedade solicitante da factura.

- Indica o teu domicilio fiscal e a data do teu nacemento.

 

  • Que campos podo modificar se me equivoquei ao indicar os datos para solicitar a factura?

Unicamente permítese a modificación do campo “Domicilio fiscal”.

 

  • Como podo solicitar a modificación do “Domicilio fiscal” se me equivoquei ao solicitar a factura?

Debes poñerte en contacto co CAU a través do teléfono 900 11 23 13 ou do email cau@selae.es e indicar que che corrixan a factura.

 

  •  Podo obter unha copia da factura se a perdín/extraviouse?

Si, tes dúas opcións:

- Se aínda dispós do ROC que che entregaron ao realizar a compra, podes realizar os mesmos pasos que se foses obter unha factura. Ao introducir o ROC, aparecerache a posibilidade de volver descargar a factura (por email ou mediante descarga directa).

- Si no dispones del ROC, debes ponerte en contacto con el CAU y solicitar que te envíen la factura por email.