Darrer accés: Sessió: - Darrer accés:

PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE FACTURACIÓ DE LOTERÍA NACIONAL

PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE FACTURACIÓ DE LOTERÍA NACIONAL

  • Quins apartats he d'emplenar per sol·licitar la factura?

-Indica el Resum d'Operacions Qualificat (ROC) que et van entregar en el moment de la compra.

Selecciona el mode de descàrrega: descàrrega directa o descàrrega via correu electrònic.

'- Selecciona un tipus de document: NIF/NIE o passaport, el que correspongui.

'- Indica tots els dígits del document, incloent-hi zeros a l'esquerra, si n'hi hagués, de l'empresari o professional sol·licitant de la factura.

'- Indica el nom i cognoms o raó social de l'empresari, professional o societat sol·licitant de la factura.

'- Indica el teu domicili fisca i la teva data de naixement.

 

  • Quins camps puc modificar si m'he equivocat en indicar les dades per sol·licitar la factura?

Únicament es permet la modificació del camp “Domicili fiscal”.

 

  • Com puc sol·licitar la modificació del “Domicili fiscal” si em vaig equivocar en sol·licitar la factura?

Cal que et posis en contacte amb el CAU a través del telèfon 900 11 23 13 o del correu electrònic cau@selae.es i indiquis que et corregeixin la factura.

 

  • Puc obtenir una còpia de la factura si l'he perdut/s'ha extraviat?

Sí, tens dues opcions:

'- Si encara disposes del ROC que et van entregar en realitzar la compra, pots seguir els mateixos passos que si volguessis obtenir una factura. En introduir el ROC, t'apareixerà la possibilitat de tornar a descarregar la factura (per email o mitjançant descàrrega directa).

'- Si no disposes del ROC, cal que et posis en contacte amb el CAU i sol·licitis que t'enviïn la factura per correu electrònic.