Último acceso: Sesión: - Último acceso:

Como modificar os datos persoais ou o contrasinal

Unha vez que completaches o rexistro, sempre pode acceder aos seus datos persoais directamente desde o menú "Datos persoais".    Ten en conta que só poderás modificar aqueles que non se utilizasen para verificar a túa identidade, tal e como establece a Lei de ordenación do Xogo.

No caso de que teñas un novo DNI ou cambiase no teu DNI/NIE algún dos datos cos que se verificou a súa identidade (nome, apelidos e data de nacemento) deberás poñerte en contacto co noso Centro de Atención ao Usuario.


Poderás modificar o teu contrasinal cando desexes, accedendo á web e facéndoo no apartado “Datos de acceso” de “Os meus datos”.

Se non o lembras, sempre podes

solicitar un novo contrasinal:

Solicitarémosche o teu correo electrónico e un texto de verificación para evitar accesos non desexados.

Recibirás un correo cunha ligazón para que poidas actualizar o contrasinal ti mesmo.

Se non lembras o teu contrasinal e o teu correo electrónico non é válido, non poderás solicitar un novo contrasinal a través do procedemento habitual. Neste caso é necesario que nos envíes un correo electrónico no que achegues unha foto do teu NIF/NIE por ambas as caras, e nos indiques o novo correo electrónico ao enderezo  cau@selae.es, e que sinales no asunto: “Cambio de correo electrónico”. O noso Centro de Atención a Usuarios actualizará o novo correo electrónico que nos indicaches e recibirás un correo electrónico no novo enderezo de correo electrónico onde se che confirmará o cambio. Unha vez actualizado o teu correo electrónico, poderás cambiar o teu contrasinal e seguir xogando connosco..

modifica a conta bancaria da túa propiedade

Na parte dereita do balance da lotobolsa, atoparás unha icona circular cun signo + que, despois de premelo, amosarase un menú vertical con varias opcións como se ve na seguinte figura:

seleccionaremos a opción OPCIÓNS para que apareza unha pantalla na que poderemos modificar os datos da conta bancaria da túa titularidade na que se abonarán as túas descargas de saldo:

Para cambialo debes rexistrar o IBAN e confirmar o contrasinal de acceso. Solicitarase adicionalmente que introduzas un código de seguridade que recibirás no móbil a través dunha mensaxe SMS para que o cambio fágase efectivo.