Uso de Cookies

Nas Webs de SELAE empregamos cookies tanto propias coma de terceiros para mellora-la túa experiencia de usuario, realizar análises estatísticas e ofrecerche información de interese. Se continúas a navegar, entenderemos que aceptas o seu uso. Se necesitas máis información ou queres saber como rexeitalas ou eliminalas, fai clic aquí.

Último acceso: Sesión: - Último acceso:

Como sei se teño premio?

Se tes un premio, sempre te avisaremos de forma totalmente gratuíta mediante correo electrónico, notificación interna e SMS, polo que será practicamente imposible que non te decates dos teus premios.

 

En calquera caso, sempre disporás de toda a información acerca do teu premio no apartado «Apostas», sección de apostas, onde poderás ver o LISTAS de todas as apostas que realizaches a través da nosa web.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dunha ollada podes ver se están activas, sorteadas ou premiadas, e todos os datos relacionados con estas no seu detalle:

  • A información amosada nesta lista prevalece sobre calquera notificación que puideses recibir en forma de correo electrónico ou SMS, dado que as notificacións externas están suxeitas a erro e/ou manipulación que non podemos controlar desde Loterías.
  • Se resultas agraciado cun premio de importe inferior a 2000 €, veralo indicado na columna «Estado» e cobraralo automaticamente tras o sorteo na túa lotobolsa.

  • Se o teu premio é superior a esta cantidade, tamén se indicará na columna «estado» e avisarémoste por SMS e correo electrónico para que solicites o cobro e nos indiques a conta bancaria onde queres recibir o teu diñeiro. É preciso que solicites o cobro sempre antes de 3 meses a partir da data do último sorteo en que participa a aposta para evitares que o teu premio caduque e non poidas cobralo. Tamén debido á nova normativa vixente, é obrigatorio que esteas verificado documentalmente, para o cal, se aínda non fixeches, deberás ter á man o teu DNI/NIE e acceder ao noso proceso de verificación de identidade a través da nosa app oficial para iOS ou Android na pantalla de Datos persoais ou premendo aquí.

Lembra que esta solicitude nunca incluirá ningún tipo de pagamento pola túa parte.